رویدادها آرشیو خبر ها
کیه لینی: با دانستن تمام مشکلات متقاعد شدیم رقابت ها را ادامه دهیم

کیه لینی: با دانستن تمام مشکلات متقاعد شدیم رقابت ها را ادامه دهیم

پیش از شروع فصل جدید لیگ های فوتبال اروپا، تقریبا همگی از دشواری و مشکلات احتمالی پیش رو خبر داشتند و حالا با روند افزایش مثبت بودن تست های بازیکنان برخی بر این باورند که در اینده ای نه چندان دور می توان منتظر تعطیلی و یا حتی کوتاه شدن لیگ بود.

 

با این حال جورجو کیه لینی معتقد است مشکلات و اتفاق هایی که در حال روی دادن است غیر منتظره نبوده.

 

باید برای این شرایط اماده باشیم، روند افزایشی و تشدید در هفته های اخیر چندان ما را متعجب نمی کند، باید پیش رفت و تنها راه پیش رو این است که با اقدامات احتیاطی و مراقبتی ادامه دهیم. ما نمی توانیم جلو آن را بگیریم به دو دلیل یک اقتصادی که ورزش فوتبال برای همه مهم است و دلیل بعدی اجتماعی ست. در هفته های اینده محدودیت ها مطمئنا بیشتر خواهد شد. ما اماده ایم که سهم خود را اجرا کنیم همراه با دانستن این مسئله و ریسک کردن.

 

رونالدو

 

او حالش خوب بود و داشت افتاب می گرفت.

 

فاصله

 

نگرانی خاصی نیست اما فاصله خب وجود دارد، این مسئله ای ست که درباره ان صحبت زیاد میشود، هر روز تست های زیادی مثبت میشود. این موضوع به یک بحث کلی و جهانی تبدیل شده. ما از قبل می دانستیم، ماه های بسیار دشواری پیش روی ماست و با دانستن این مسئله متقاعد شدیم که رقابت ها را ادامه دهیم.

 

بازنگری در تقویم رقابت ها

 

تقویم را نگاه کنیم، فاصله گذاری، محدویت های بیشتر و اقدامات پیشگیرانه باید تجدید شود. اما تاکید می کنم باید ادامه دهیم و قهرمان واقعی ان است که در پایان به قهرمانی میرسد ان هم در زمین رقابت. در مورد یک قهرمانی دروغی صحبت های زیادی میشود اما لازم است که این بحث را کنار بگذاریم. به هر حال صحبت های زیادی ست برای اینکه کووید شرایط همه را تحت شعاع قرار داده.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: